Kontingent

Et medlemskab i Valby Boldklubs Børneafdeling (4år- 12år) koster 900kr. årligt.

Vuggestuebold koster 300 kr. halvårligt

Det årlige kontingent betales af eksisterende medlemmer hvert år i marts måned - opkrævning via holdsport.

Indmeldelse af nye spillere sker ved at udfylde formularen under NY SPILLER oppe i hjørnet og trykke INDSEND.

Herefter vil den nye spiller blive oprettet under ”indmeldelse” og modtage en kontingentopkrævning fra Holdsport på 900 kr.

Når de 900 kr. er betalt vil spilleren blive oprettet hos DBU København, få et Valby Boldklub foreningsnummer, blive overført til den rigtige årgang på Holdsport og få et brugernavn og kodeord til Holdsport, hvor spilleren så kan tilmelde sig til årgangens aktiviteter.

Nye medlemmer betaler 900 kr. for 1 år ved indmeldelse, hvis indmeldelsen sker i 3. eller 4. kvartal vil årskontingentet som betales i marts det følgende år blive reduceret med henholdsvis det halve eller en fjerdedel.

Når de 900kr. er betalt modtager spilleren desuden det officielle Valby Boldklub fodboldsæt, bestående af:

- Spillertrøje.

- Shorts.

- Strømper.

Kontakt Tommy Rex til træning eller på mail, så I kan modtage fodboldsættet.

NB. Spillertøjet medbringes altid til stævne eller kamp.

Holdbillede U8