Første gang I ankommer

I Valby Boldklub for første gang

Som nye forældre i fodboldklubben, har vi nogle småting, som I gerne må være klar på inden første træning.

- Se vores Introvideo.

- Kontakt Holdlederen for årgangen og meld jeres ankomst

- Mød op i fodboldtøj, husk benskinner, frugt og drikkedunk.

- Vi anbefaler barnet træner med 2-3 gange, inden I melder ham eller hende ind. På den måde sikrer vi, at barnet er glad for at gå til fodbold

- Læs de forskellige spilleformer igennem, så I kender reglerne til fodboldkampene.

Praktiske oplysninger:

- Benyt ALTID Holdsport når I er meldt ind

Vi er alle frivillige i Valby Boldklub Ungdom, hvilket betyder at vi som udgangspunkt har forældretrænere i årgangene U5 - U12. I forældre bliver hjulpet godt på vej med DBUs basis kurser, i modtager også en velkomst mail fra vores supervisor. Han er med hele vejen, fra opstarten på de yngste årgange, til den lidt mere krævende træning fra U9

Under rollebeskrivelser kan I se, hvilken pakke vi tilbyder forældre som bliver trænere eller assistenttræner.

Under fanen Download, kan I hente vores plakat og flyer. De må meget gerne hænges op i fritidshjemmet eller hjemme i opgangen.

"Spørg hellere trænerne om de har brug for hjælp, end at trænerne skal spørge om nogen vil hjælpe til"

Vi har det sjovt i Valby Boldklub