Hvem er vi

Kort om klubben

Klubben har eksisteret siden 1912 og har i dag såvel børne og ungdomshold for piger og drenge, dame- som herrehold og "gammelmandsbold".

Valby Boldklub af 1912 har til formål at give alle sine medlemmer lejlighed til at dyrke fodbold og fremme interessen for fodbold blandt unge såvel som ældre.

Valby Boldklub af 1912 satser på breddeidrætten og føler det som en samfundsmæssig forpligtelse at integrere klubbens unge mennesker, så både klubben og medlemmer får det optimale af samarbejdet.

Formålet er at udvikle og lære fodboldens basiskundskaber, hvor der både er plads til dem, der sparker lige ud og til dem, der sparker skævt. Vi forventer dog engagement og tæt ved fuld mødepligt til 2xholdtræning pr. uge og stævner i weekenden fra U6. At vælge at gå til fodbold i Valby Boldklub er en prioritering, der kræver forældreopbakning.

Klubben har aktive trænere, ledere og en bestyrelse som altid står til din rådighed - hvad enten du er ny eller gammel i gårde.

Velkommen til!