Presse & Hæder

Danske Banks 100 frivillige

Det var en overrasket Rabie Bachnak som modtog en fornem hæder fra Danske Bank.

Ud af 2300 indstillede frivillige fra de små fodboldklubber i Danmark, blev Rabie én af de heldige, ikke så underligt med alt sit arbejde og engagement i klubben som ikke er gået ubemærket hen. Rabie blev indstillet af Martin Lås.

Danske Bank belønner disse vindere med et gavekort på 15.000 kr. til enten brug af spillertøj, træningsudstyr, træneruddannelse eller et fodboldevent. Der følger også 2 landskampsbilletter til Danmark mod Italien med alt hvad der hører til.

Juryen bestod af William Quist og Nikki Zimling og godt set af dem kan vi kun sige herfra, det er fuld fortjent at han får denne hæder!

Tak din Danske Bank for at tænke på de frivillige rundt omkring og stort tillykke til Rabie Bachnak.

Årets Ungdomsleder DBU København

DBU København afholder hvert år sit repræsentantskabsmøde mod slutningen af januar måned. I 2014 skete det den 27. januar på Hotel Scandic i Sydhavnen.

Prisen som årets ungdomsleder gik til vores egen ungdomsformand, Martin Sørensen, der på få år har været med til at transformere Valby Boldklubs næsten ikke eksisterende ungdomsafdeling, til en stor og stadig voksende ungdomsafdeling på over 85 spillere, der i dag udgør 8 hold i alderen 3-10 år.

Martin Sørensen har spillet en vigtig rolle omkring forældreinvolvering, og når klubben inviterer til turneringsstævner bliver de altid rost af såvel modstanderholdets som hjemmeholdets spillere, trænere og forældre.

Eriks Hansens Ungdomslederpris

Martin Sørensen, Valby BK (DBU København), modtog på DBU's Repræsentantskabsmøde Erik Hansens Ungdomslederpris 2017

Se videoen fra udnævnelsen