Hjemmebanestævne

Sådan holder vi hjemmebanestævne:

1 uge før stævnet

På HOLDSPORT: Send en reminder til forældrene om, at stævnet kommer og at der er brug for både kagebagere og forældre til at stå for salget ved selve stævnet.

- Holdlederen eller træneren printer kampprogrammet ud fra DBU’s hjemmeside i ca. 10 kopier - Det findes her

Træningen før stævnet

På Holdsport: Tjek hvem som kommer og se om deres forældre har tilmeldt sig til enten at bage kage eller stå i boden.

Ved træningen: Mind alle om vigtigheden af at hjælpe ved stævnet, så børnene får en god dag og de andre klubber ser hvor gode vi er i Valby Boldklub. Husk at minde alle om at møde tidligere end ved udebanestævner. ca. kl. 08:30

- Sørg for at få aftalt hvem som tager sig af stævneledelsen (holdlederen) og hvem som tager sig af holdet (trænerne).

- Tjek stævnekittet - det er en kasse, som står i ungdomsskabet, og se om alt er der.

- Holdlederen noterer sit mobilepay nummer til kageboden.

Ved stævnet

- Forældrene finder stævnekittet frem og i samarbejde med træneren sætter banerne op. Tag imod de gæstende hold og del kampprogrammet og velkomstbrevet  ud (se PDF nederst på siden).

- Forældre:  Sæt kaffe over og sæt kageboden frem.

- 5-10 minutter inden kampstart: Cheftræneren indkalder træneren fra alle klubberne og holder møde, hvor man tjekker om alle er kommet og gennemgår kampprogrammet OG velkomstbrevet

- ALLE hjælper til med at rydde op efter stævnet er slut. - Husk at tjekke hjemmebanekassen, så næste hold kan bruge den.

Vær forberedt på at lave ændringer, hvis der mangler nogle hold

Rigtig godt stævne.

Banefordeling 3 mands & 5 mands